.

Rabu, 30 Mac 2016

Pos Percuma: Peluang Penjimatan Beli Buku Atas Talian

Aku, kalau nak beli barang atas talian, perkara terpenting yang aku lihat adalah kadar posnya. Ini penting supaya pembelian atas talian aku lebih berbaloi dari beli secara offline. Kalau setakat beza seringgit dua, aku tak kisah beli atas talian. Ialah, kalau beli offline dengan petrol, parkir dan penat kena difikirkan. Kalau beli atas talian senang, tak mandi lagi pun boleh membeli-belah sambil pegang perut.

Kalau POS PERCUMA, memang aku jarang fikir panjang; asal duitnya ada, terus beli je. Lebih-lebih lagi kalau barang tu memang lama aku idamkan tak tak dapat-dapat. Macam Lamborghini misalnya, aku minat bettul, tapi duitnya tak ada nak beli sebiji. Hohohooo.

Hari ni, tengah ada promosi POS PERCUMA bagi pembelian buku di Bookcafe. Biasanya kena beli RM150 ke atas bar dapat pos percuma. Kalau setakat beli RM149.95, memang tak dapat bang pos percumanya. Mahu RM40 juga la kos posnya.

Kalau boleh jimat RM40, kau boleh beli dua biji buku lagi tau!

Aku tak kau baru lepas gaji, apa lagi, beli buku, tambah pengetahuan kau. Biarpun kau duduk bawah tempurung, tapi pemikiran kau di angkasa raya!

Klik gambar bawah ni sekarang tau!

http://bit.ly/GagahBook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan