.

Jumaat, 9 Disember 2016

Jualan Gudang PTS 2016


Sebelum pulang ke Terengganu dari Shah Alam semalam, sempat aku membunuh masa di @kedaibukupts di Batu Caves. Ada pesta jualan gudang.

Mujur ada Waze, kalau tak memang boleh tersesat ke hujung jalan.

Kawasannya macam kawasan gudang dan stor. Banyak lori dan agak sibuk.

Berhampirannya ada gudang Al-Hidayah, pengeluar bukau agama. Tapi, tak pula aku singgah. Sebab takde sale.

Sampai je @kedaibukupts , terus aku sambar buku RM2 dua biji. Lepas borong pula buku indie. Bini aku borong novel cinta tulisan akak akak.

Lama juga pusing. Rambang mata. Kalau tak kerana duit yang cukup-cukup, memang boleh cecah beribu RM aku membeli. Tertahan tahan nafsu nak beli. Tertahan tahan tu pun terbeli juga sekotak buku.

Semua buku ada sale. Sedap sedap dan murah. Buku indie pun, macam @thukulcetak @lejenpress @dubookpress less sampai 40%.

Kalau kau duduk jauh dari Batu Caves, tapi masih nak membeli buku dengan harga diskaun, aku cadangkan kau beli online dengan @kedaibookcafe

Senang. Sambil berlenggeng pun boleh beli buku.

Kau boleh klik sini untuk membeli >>> http://bit.ly/BeliBukuBorong

Sekarang ni tengah ada diskaun untuk buku travelog. Baik kau cepat sebelum terlambat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan